Åse Mørkve Høgskolelektor interkulturelle studier NLA Høgskolen Bergen 55 54 07 12 Send e-post Send e-post Kontor: Sandviken Se full profil i Cristin English Arbeidsfelt: {{field.description}} , Velg arbeidsfelter(Hold inn ctrl eller cmd for å velge flere kompetansefelt) Oppdater arbeidsfelt FoU og publikasjoner Oppdater publikasjoner <p>Mørkve ÅW, Sitienei J, Van den Bergh G. 2024. “We are just supposed to be an NGO helping”: A qualitative case study on health workers` and volunteers` perceptions of the government and civil society`s role in fighting jiggers in Bungoma County, Kenya. Societies 14, no 2: 28. https://doi.org/10.3390/soc14020028 .</p> <p>Mørkve, ÅW, Munkejord, M. C. 2023. "Reducing Prejudice against Children with Tungiasis: A Qualitative Study from Kenya on How a School Intervention May Raise Awareness and Change Attitudes towards Neglected Diseases" Societies 13, no. 6: 139. https://doi.org/10.3390/soc13060139</p> <p>Mørkve ÅW, Sitienei J, Van den Bergh G. 2023. A qualitative case study of community experiences with Tungiasis in high prevalence villages of Bungoma County, Kenya: “The whole body aches and the jiggers are torturing me!”. PLoS Negl Trop Dis 17(4): e0011304. https://doi.org/10.1371/journal.pntd.0011304</p> Utdanning Oppdater utdanning <p><strong>Masternivå</strong></p> <p>Master in International Health, University of Bergen </p> <p><strong>Bachelornivå</strong></p> <p>Bachelor i idrett/ fysisk aktivitet og helse, Høgskulen på Lillehammer</p> <p><strong>Fordjupning</strong></p> <p>Vidareutdanning Samfunnsfag, Nord Universitet </p> <p>Konsekvenspedagogikk, Høgskulen i Østfold </p> <p>Praktisk Pedagogisk Utdanning, Høgskulen i Bergen</p> <p>Rettleiingspedagogikk, Høgskulen i Bergen </p> <p>Cooporate Social Responsibility, University of Buenos Aires </p> <p> </p> Undervisning Oppdater undervisning <p style="text-align: justify;"><span style="color: #363636; font-family: Roboto, sans-serif; font-size: 14.6667px;">IKS101 Interkulturell kompetanse: Grunnleggende teori</span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="color: #363636; font-family: Roboto, sans-serif; font-size: 14.6667px;">IKS102 Mangfold og det flerkulturelle Norge</span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="color: #363636; font-family: Roboto, sans-serif; font-size: 14.6667px;">IKS104 Regional spesialisering med studieopphold: Øst-Afrika </span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="color: #363636; font-family: Roboto, sans-serif; font-size: 14.6667px;">IKS103 Interkulturelle forskningsmetoder</span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="color: #363636; font-family: Roboto, sans-serif; font-size: 14.6667px;">IKS226 Interkulturell kompetanse i praksis</span></p> Formidling Oppdater formidling <p>Mørkve ÅW, Munkejord, M. C. Etter berre ti timar undervisning endra elevane haldning til den stigmatiserte sjukdommen. Forsking.no, 27. juli 2023. Tilgjengeleg frå: Etter berre ti timar under-visning endra elevane haldning til den stigmatiserte sjukdommen (forskersonen.no)</p> <p>Mørkve, ÅW. Færre kunne døydd av denne sjukdommen om fleire brydde seg. Forskning.no, 18. mai 2023. Tilgjengeleg frå: Færre kunne døydd av denne sjukdommen om fleire brydde seg (forskersonen.no)</p> <p>Mørkve, ÅW. Fire grep du kan gjera for å bidra til betre inkludering av innvandrarar. Forsking.no, 15. mars 2023. Tilgjengeleg frå: Fire grep du kan gjera for å bidra til bedre inkludering av innvandrarar (forskersonen.no)</p> Prosjekter Oppdater prosjekter