Per Garmannslund Dosent pedagogikk NLA Høgskolen Bergen 55 54 07 83 Send e-post Send e-post Kontor: Sandviken Se full profil i Cristin English Arbeidsfelt: {{field.description}} , Velg arbeidsfelter(Hold inn ctrl eller cmd for å velge flere kompetansefelt) Oppdater arbeidsfelt <p>Jeg er studieprogramleder for <a href="/studietilbud/studieprogrammer/bachelor-i-spesialpedagogikk/">bachelor i spesialpedagogikk</a> og emneansvarlig for <a href="/studietilbud/emner/2024/p263/">P263 spesialpedagogikk og interkulturell pedagogikk i et systemperpektiv</a>. Jeg underviser i ulike spesialpedagogiske emner og tema og i forskningsmetode, men har min kompetanse innenfor områdene selvregulering, selvregulert læring, pedagogisk psykologi og forskningsmetode.</p> FoU og publikasjoner Oppdater publikasjoner <p> Siste publikasjoner:</p> <p class="EndNoteBibliography" style="text-indent: -36.0pt; margin: 0cm 0cm 0cm 36.0pt;"><!-- [if supportFields]><span lang=EN-US><span style='mso-element:field-begin'></span><span style='mso-spacerun:yes'> </span>ADDIN EN.REFLIST <span style='mso-element: field-separator'></span></span><![endif]--><span lang="EN-US">Amundsen, M.-L., Garmannslund, P. E., & Lund, E. S. (2024). Tretten års kjedsomhet! Evnerike unge voksnes opplevelse av egen skoletid [Vitenskapelig artikkel]. <em>Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk</em>,<em> 10</em>(2), 99-113. <a href="https://doi.org/10.23865/ntpk.v10.6182">https://doi.org/10.23865/ntpk.v10.6182</a></span><span style="background-color: #ececec; color: #333333; font-family: Charter, serif; font-size: 14px;"> </span></p> <p class="EndNoteBibliography" style="text-indent: -36.0pt; margin: 0cm 0cm 0cm 36.0pt;"><span lang="EN-US">Garmannslund, P. E. (2024). Partnerskap som strategi for kompetanseutvikling. In <em>Samhandling, kompetansebygging og ledelse i skole og barnehage</em> (pp. 188). Cappelen Damm Akademisk. <a href="https://cdforskning.no/cdf/catalog/book/224">https://cdforskning.no/cdf/catalog/book/224</a> </span></p> <p><!-- [if supportFields]><span style='font-size:11.0pt;line-height:107%; font-family:"Calibri",sans-serif;mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family: Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:NO-BOK;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language:AR-SA'><span style='mso-element:field-end'></span></span><![endif]--></p> <p class="EndNoteBibliography" style="margin-left: 36.0pt; text-indent: -36.0pt;"><span lang="EN-US">Marie-Lisbet, Amundsen, & Per, E. Garmannslund (2023). Å snakke om det som ikke skal nevnes. <em style="mso-bidi-font-style: normal;">Nordisk Tidsskrift for Kriminalvidenskab</em>,<em style="mso-bidi-font-style: normal;"> 110</em>(2), 124-140. <a href="https://doi.org/10.7146/ntfk.v110i2.138262">https://doi.org/10.7146/ntfk.v110i2.138262</a> </span></p> <p> </p> Utdanning Oppdater utdanning Undervisning Oppdater undervisning Formidling Oppdater formidling Prosjekter Oppdater prosjekter