Thomas Ringen Eide Høgskolelektor lærerutdanning, samfunnsfag NLA Høgskolen Bergen 55 53 69 12 Send e-post Send e-post Kontor: Kalfaret P45 Se full profil i Cristin English Arbeidsfelt: {{field.description}} , Velg arbeidsfelter(Hold inn ctrl eller cmd for å velge flere kompetansefelt) Oppdater arbeidsfelt <p>Arbeidsfelt: samfunnsfag i lærarutdanninga</p> <p>Forskingsinteresse:</p> <p>-Utdanningssosiologi og sosial reproduksjon av klasseskilje i skulen sine samfunnsfagemne</p> <p>-Samfunnsfagdidaktikk, sosial ulikskap og ferdigheiter i samfunnsfag</p> <p> </p> <p>Tidligare interesser:</p> <p>-Masteroppgåve: Klasse og (sosiopolitiske) haldningar til ulikskap i Noreg. Ein kvantitativ komprativ survey-analyse i dataprogrammet SPSS. Internasjonale data frå ISSP Social Inequality-serien. (Faktor- og regresjonsanalyser m.m.)</p> <p>-Bacheloroppgåve: Betydinga av sosio-økonomisk ulikskap og klasseomgrepet i norsk valforsking (litteraturanalyse)</p> <p> </p> <p> </p> FoU og publikasjoner Oppdater publikasjoner <p>Eide, T. N. (2021). Kritikk i samfunnskunnskap: rettkomne og bandlagde elevar. Norsk Sosiologisk Tidsskrift = Norwegian Journal of Sociology, 5(5), 4–18. https://doi.org/10.18261/issn.2535-2512-2021-05-01</p> <p>Eide, T. N. (2023). Elevar sine opplevingar og bruk av ferdigheiter i samfunnskunnskap: Ein kvalitativ studie av sosiale klasseskilje i norsk vidaregåande skule. Acta Didactica Norden, 17(2), 24 sider. https://doi.org/10.5617/adno.9226</p> <p>Eide, T. N. (i fagfellevurdering andre runde, Nordidactica).</p> Utdanning Oppdater utdanning <p>Bachelorgrad i sosiologi (2010)</p> <p>Mastergrad i sosiologi (2013)</p> <p>Praktisk pedagogisk utdanning i samfunns- og historiedidaktikk (2013)</p> <p>Ph.d.-utdanning ved Universitetet i Bergen, Det samfunnsvitskaplege fakultet (2016-)</p> <p>Ph.d.-utdanning - Nasjonal forskerskole for lærerutdanning v. NTNU (2016-2019).</p> Undervisning Oppdater undervisning <p>Eg har undervist fleire samfunnsfagdidaktiske emne på Univeristetet i Bergen si lærarutdanning (8-13) i perioden 2016-2022. Inkludert praksisemne og rettleiing, samarbeidsprosjekt med Rafto og Holbergprisen i skolen. Arbeidet har primært vore knytt til Praktisk pedagogisk utdanning (PPU) på Det samfunnsvitskaplege fakultet, samt Integrert lektorutdanning i sosiologi seinare år. Eg har erfaring som emneansvarleg, sensor, evaluering og fornying, digital undervising og utvikling av nye forelesingar. Frå tidlegare har eg erfaring som lærarvikar på dei fleste trinn i skulen, SFO, barnehage, og har arbeidd fast som lektor i vidaregåande skule to år etter endt utdanning.</p> Formidling Oppdater formidling <p>Formidling på internasjonale og nasjonale konferansar og fagseminar, primært innan samfunnsfagdidaktikk. Sjå cristin.</p> Prosjekter Oppdater prosjekter <p>Ph.d.-prosjekt planlagt fullført i 2023:</p> <p>Tentativ tittel: Det allmenndannande paradokset - Ein kvalitativ studie av ferdigheiter og sosiale klasseskilje i vidaregåande skule.</p> <p>Tentativ overordna problemstilling: Kva kan ein forstå med «ferdigheiter» i skulen sitt samfunnsfag, og spelar sosial klasse ei rolle for norske elevar sine ferdigheiter i faget?</p>