Ledige stillinger som studentassistenter for PED
NLA Høgskolen har fått midler fra Kunnskapsdepartementet (KD) til å lønne student-/undervisningsassistenter som kan bidra til bedre faglig oppfølging av andre studenter. Målet er å bidra til godt læringsutbytte, læringsmiljø og studieprogresjon.
Arbeidsoppgaver
Oppgavene til studentassistenten er å bistå kollokviegrupper faglig og sosialt i arbeidet med semesteroppgave 1. Dette i dialog med emneansvarlig og studentgruppen.
Vi har behov for fire studentassistenter i Bergen. I emnet P101-104 trenger vi fire studentassistenter, inntil 30 timer totalt per assistent.
Vi søker studenter som:
- selv har gjennomført emnet P101-104 med godt resultat og fortsatt er aktiv student ved en av våre utdanninger
- har interesse for å bidra til faglig oppfølging av andre studenter
- har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, og liker å presentere/vise/forklare for andre
- har gode samarbeidsevner og bidrar til et godt sosialt arbeidsmiljø
- er positivt innstilt, nysgjerrig og engasjert
- tar initiativ, er ansvarlig, lydhør og konstruktiv
- er fleksibel og løsningsorientert
• Er fleksibel og løsningsorientert
Studentassistenter lønnes etter gjeldende satser:
- studentassistenter uten fullført tre års høyere utdanning: lønnstrinn 24, 168,62 per time
- studentassistenter som har fullført tre års høyere utdanning: lønnstrinn 33, kroner 187,08 per time
Kan dette være noe for deg?
Generelle spørsmål om stillingene kan rettes til Sissel Gerritsen (fungerende avdelingsleder for pedagogikkavdelingen). Nærmere avklaringer om arbeidsoppgavene i stillingen rettes til emneansvarlig Kjell Oppedal, ko@nla.no.
Send en kortfattet søknad hvor du beskriver dine kvalifikasjoner og legger ved en kortfattet CV til avdelingsleder Sissel Gerritsen, sg@nla.no.
Om du har vært med i en kollokviegruppe, skriv gjerne litt om dette og hva som gjør at en kollokviegruppe fungerer godt.
Frist: snarest mulig.
Aktuelle søkere vil bli kontaktet om videre prosess. I den samlede vurderingen av søkerne vil faglig kompetanse og personlige egenskaper bli tillagt vekt.