Sway presentasjoner

    • – Tro som bærer

       

      Gruppe 1

      Hvordan kan vi skape en skole som gir elevene redskaper til å jobbe for bærekraftig utvikling p&aring en måte som ivaretar et globaltmedborgerperspektiv?
    • – Tro som bærer

      Gruppe 2

      Hvordan kan vi skape en skole som gir elevene redskaper til å jobbe for bærekraftig utvikling på en måte som ivaretar et globalt medborgerperspektiv?
    • – Tro som bærer

      Gruppe 3

      Bærekraftig utvikling i et globalt medborgerperspektiv
    • – Jeg tror

      Gruppe 5

      “Hvordan kan vi skape en skole som gir elevene redskaper til å jobbe for bærekraftig utvikling på en måte som ivaretar et globalt medborgerperspektiv?”
    • – Jeg tror

      Gruppe 7

      Hvordan kan et tverrfaglig opplegg i skolen gi kunnskap om FNs 13.bærekraftsmål og legge til rette for et globalt medborgerskap?
    • – Jeg tror

      Gruppe 7

      Bærekraftig utvikling i skolen
    • – Jeg tror

      Gruppe 8

      Hvordan kan vi skape en skole som gir elevene redskaper til å jobbe for bærekraftig utvikling, men også ivaretar en realistisk og global tilnærming?
    • – Jeg tror

      Gruppe 9

      Hvordan kan vi skape en skole som gir elevene handlingskompetanse som kan fremme bærekraftig utvikling og globalt medborgerskap?
    • – Jeg tror

      Gruppe 10

      Bærekraftig utvikling for globale medborgere
    • – Jeg tror

      Gruppe 12

      Bærekraftig utvikling og demokratisk medborgerskap